AKU PUNYA CERITA

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah, hari ini aku diberikan kesempatan oleh Allah SWT untuk meluangkan sedikit masa di ruangan nie..sudah hampir sebulan lebih aku tidak menulis..terasa sangat sibuk dan punya masa yang agak singkat..tetapi mujur hari ini, aku punya kekuatan lebih untuk menulis sedikit..

Bagi pengetahuan sahabat - sahabat sekalian, aku sekarang nie sudah pun mula bertugas di sekolah. Sekolah aku nie memang jauh sangat....di PARIS....huhu..jauh tuu...hehe...dan Alhamdulillah, ketika ini aku sudah pun bergelar graduan secara rasminya sejak bulan Mac yang lepas. Konvokesyen untuk batch aku dibuat di PUTRAJAYA INTERNATIONAL CONVENTION CENTRE...jangan terkejut..memang sangat jauh tapi apa boleh buat..sudah ditetapkan oleh kementerian..

Erm...rasanya setakat ini dulu...aku berazam untuk cuba sentiasa mengemas kini blog aku nie agar ianya tidak berusang dan bersawang...huhu....insyaAllah...doakan agar aku sentiasa kuat ye... T.T

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...