SYAFAKALLAH

~BismillahirrahmannirrahiM~

Hari ini genap dua minggu aku kena demam selesema..tapi rasanya hari ini lah yang paling teruk..mata aku bengkak dan merah kerana gatal dari hidung yang naik ke mata aku...mata dan hidung sangat gatal..mak ayah aku dah bising dah..suruh aku pegi klinik..aku sebenarnya bukan apa..kalau pegi klinik pun, aku tau jugak ubat apa yang dorg nak bagi kat aku...mesti ubat demam selesema dan eye mo jugak...huhu...pastu charge sampai berpuluh ringgit padahal harga benda tu semua paling mahal pun sepuluh ringgit lebih ja pun...

aku tak tahu la kenapa jadi macam nie...tapi rasanya agak normal aku demam selesema di rumah nie...mungkin sebab 'environment' yang berbeza kot dengan keadaan aku yang biasa...lagipun kat sini aku duduk terkurung ja kat rumah..so, virus tu senang la merebak dari seorang ke seorang...


apa - apa pun, aku harap mata aku nie kembali la cerah dan normal...sekarang nie memang merah sungguh macam biji saga...aku sendiri takut tengok...dah sepet sebab bengkak, merah lagi..macam mata hantu pun ada jugak...huu...

Syafakallah..

...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...