Bismillahir Rahmannir Rahim

Alhamdulillah...akhirnya aku berjaya jugak buat blog aku sendiri setelah cukup lama merancang. Walaupun hakikatnya aku belum 'pandai' sangat dengan benda ni, namun aku akan cuba untuk 'upgrade' laman blog aku ni supaya lebih menarik dan interaktif..

Sebenarnya, tujuan aku buat blog ni bukan kerana saja nak mengisi masa lapang, tetapi aku cuba menjadikan blog sebagai sebahagian daripada hobi dan cuba menjadikan blog ni sebagai medium perjuangan aku..

Untuk pengetahuan semua, aku akan mengekalkan 'gaya bahasa' aku yang agak bersahaja dan biasa- biasa ni dalam setiap 'post' yang aku tulis, dan aku HANYA AKAN menggunakan bahasa yang rasmi dalam post- posy yang memerlukan aku menggunakan bahasa rasmi macam tu..

Ok, setakat ni saja sebagai pendahuluan..semoga ada perkara yang lebih menarik dan bermanfaat pada post yang akan datang...

salam perkenalan dari diri ku,
sang musafir berkelana mencari makna dalam kehidupan..

Waalaikumsalam wbt...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...