KAWIN...KAWIN...KAWIN

Assalammualaikum wbt..

Pada 1 Januari hari tu, aku dan kawan aku ( encik mustapha ) pegi la majlis walimah kawan sekolah aku merangkap ex- classmate since form 1 - form 3..then kitorang masuk aliran lain - lain la time form 4 tu...tapi tetap kamceng jugak la sampaikan pegi amik tuisyen add math sama - sama lagi dulu..haha...

Alkisahnya, kawan aku tu memilih orang kampung aku merangkap ex- fajarian jugak la..tapi dia senior setahun dari kami..aku pun happy la coz sangat kenal dengan peribadi orang kampung aku tu...hehe...memang calon suami mithali la kata orang....

Majlis tu aku hanya sempat datang sebelah malam je..sebab yang sebelah tengahari tu, aku takda kawan nak pegi..segan pulak aku nak pegi sorang - sorang..so, malam tu aku tunggu la dulu kawan aku si Mustapha tu, barulah kitorang pegi walimah kawan kitorang tu...

Walimah tu sederhana je tapi meriah...hehe..memang ramai jugak la sanak saudara dorang yang datang time tu..aku dengan si mustapha nie pulak hanya datang berlenggang je...hehe...aku minta maaf la dengan kedua mempelai coz aku tengah broke sekarang nie, so tak dapat la nak beli hadiah ya..hee...apa pun aku doakan semoga jodoh mereka berpanjangan hingga ke syurga..amin7

"barakallahu lakuma wabaraka alaikuma
wajama'a bainakuma fii khaerr"


Selamat Pengantin Baharu kepada En. Norazraily Piddin dan pasangannya Puan Marlia Muzlifah Matali... :)


*pssst, sambil - sambil tengok orang kawin tu, ada jugak la suara - suara nakal yang tanya aku bila lagi...hee...aku hanya boleh cakap 'lamaaaaaaaa' lagi...hehe...belum ada 'usin' lagi kata orang sandakan... ;p

5 comments:

afiqah ashiya said...

ala..mo posting suda ustaz..
bleyh fikir suda tu....jgan lupa jemput kami ya!
semoga cepat sampai seru..amin....:p

tAphA azRizAn said...

uina geng,aq pn xda usin...mmg blenggang kita mlm tu...hihi...ba,klu ko kawen jan lupa jmput2 ar...hihi

Ranz عسران عمر said...

afiqah : posting tak tentu lagi nie..KPM masih taknak amik peduli hal kitorg skrg...lambat lagi la kot..tp insyaAllah kalau ada rezeki sume dijemput dtg...hehe..Amin.. :)

tapha : hehe..itu la ba...aku pun lupa nie mau bawa hadiah..hehe..ko kan ckp mlm tu ko kawen dulu...hehe...aku lmbt lagi nie...

tAphA azRizAn said...

uik,da meh aq ckp aq kawen dlu?...huhu...nda kira la sapa2 dlu kawen,yg pntg jgn lupa jmpt

marlya azraily said...

thnx ran,,coz dtg,,hehe,bru tbaca post mu nie,,hehe trima kasih,,hehe ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...