INTERNSHIP SEMESTER 8

Bangun pagi - pagi, rasa macam lain pulak moodnya...rupa - rupanya hari nie hari pertama aku pergi INTERNSHIP kat sekolah..huhuhu...patutlah macam malas - malas sket..tapi sebaik sahaja mandi dan bersiap - siap, semangat tiba - tiba datang...

Excited pulak rasanya nak jumpa warga sekolah SK Pekan Putatan yang aku rindu - rindu selama nie...sampai saja di sekolah, semua murid tergamam dan terpaku.aku ingat nie mesti sebab rindu dengan aku nie, rupa - rupanya pasal ada Cikgu Syamimi yang dorang minat tu...ceh, perasan sendiri lagi aku...tapi aku sedikit terharu bila murid - murid yang aku ajar semester lepas berlari mendapatkan aku untuk bersalam dan bertanya khabar...huwaaaa...rasa sangat - sangat best...hehe...macam artis... =p

Hari nie cuma lapor diri sahaja. takda surat or borang - borang untuk diserahkan kepada pihak sekolah..juz bawa diri sahaja..hehe...so far, guru - guru kat sana pun memberikan layanan yang sangat baik. semuanya muka ceria bila menyambut kami, seakan- akan bertemu kawan lama yang dah lama terpisah...cewah..

Untuk berapa minggu seterusnya, aku harapkan ianya akan berjalan dengan lancar dan mudah. aku nak fokus dengan kajian aku. nak pastikan aku dapat cemerlang kali nie...( semangat nie! ) Insya Allah...Aminn....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...