PERBUALAN SEMALAM


USTAZ SYAHIR
* takda kaitan dengan cerita...cuma gambar semata* jangan marah ya ustaz... :)



Ustaz Syahir : Asran dengan siapa sekarang?

Aku : Takda dengan sapa - sapalah ustaz...hehe

Ustaz Syahir : Betui ka ni?ke diam - diam dengan ustaz nie? *senyum simpul*

Aku : Hehe...betul la ustaz..memang takda dengan sapa...

Ustaz Syahir : Ustaz tak kesah lah asran nak kawan dengan sapa..yang penting CINTA SELEPAS KAHWIN ye...ingat tu, itu PRINSIP KITA....*senyum lagi*

Aku : *Senyum* ............InsyaAllah ustaz...memang begitu juga hajat saya *monolog sendiri*

Itulah sekerat daripada panjangnya perbualan antara aku dengan Ustaz Syahir semalam sewaktu dalam kereta on the way nak balik ke hostel...hehe...perbualan yang sebelum tu tak payah la nak diceritakan...sebab isi yang paling utama adalah perbualan yang kat atas ni...hehe...InsyaAllah ustaz, saya akan cuba ikut prinsip tu... :))

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...